Problémák megoldása
Rossz szállítási címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd a címet?
Ha már elküldted a rendelésedet és mi feldolgoztuk, úgy kérlek mielőbb lépj velünk kapcsolatba a lehető leghamarabb, hogy módosítani tudjuk szállítási címedet, vagy értesíteni tudjuk a futárszolgálatunkat.
A rendelés előtti cím módosítására lehetőséged van a fiókodban.
Ha mégsem szeretnéd a rendelésedet?
Természetesen változtathatsz rajta, vagy törölheted is, amennyiben még nem csomagoltuk be neked és nem lett átadva a futárszolgálatnak. A zökkenőmentes ügyintézés érdekében, kérlek jelezd felénk mielőbb, hogy segíteni tudjunk.
Ha sérült csomagot kaptál?
Azonnal jelezd a futárszolgálatnak, hogy jegyzőkönyvbe tudják venni, a továbbiakat mi intézzük!
Téves terméket kaptál?
Amennyiben visszaküldenéd és/vagy ki szeretnéd cserélni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@hellokonyha.hu e-mail címen, a minél gyorsabb ügyintézés érdekében!
Bízunk benne, hogy ezt a részt nem kell sokat olvasgatni!
hellokonyha csapata