GY.I.K.
Rossz szállítási címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd a címet?
Ha már elküldted a rendelésedet és mi feldolgoztuk, úgy kérlek mielőbb lépj velünk kapcsolatba a lehető leghamarabb, hogy módosítani tudjuk szállítási címedet, vagy értesíteni tudjuk a futárszolgálatunkat.
A rendelés előtti cím módosítására lehetőséged van a fiókodban.
Ha mégsem szeretnéd a rendelésedet?
Természetesen változtathatsz rajta, vagy törölheted is, amennyiben még nem csomagoltuk be neked és nem lett átadva a futárszolgálatnak. A zökkenőmentes ügyintézés érdekében, kérlek jelezd felénk mielőbb, hogy segíteni tudjunk.
Ha sérült csomagot kaptál?
Azonnal jelezd a futárszolgálatnak, hogy jegyzőkönyvbe tudják venni, a továbbiakat mi intézzük!
Téves terméket kaptál?
Amennyiben visszaküldenéd és/vagy ki szeretnéd cserélni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@hellokonyha.hu e-mail címen, a minél gyorsabb ügyintézés érdekében!
Hogyan történik a csomagszállítás?
A csomagjainkat a GLS futárszolgálat segítségével szállítjuk ki. Elképzelhető, hogy több csomagban érkezik meg a rendelésed, a súly és egyéb paraméterek függvényében. A csomagod érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben a szállítást végző futárszolgálat fog értesíteni!
Figyelj rá, hogy a csomagautomatáknál méretkorlátok vannak!
A futárcégek általában a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Kérjük, hogy az esetleges további segítséget egyénileg intézzétek a futárszolgálat munkatársaival!
A rendelés során a "Megjegyzés" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Ilyen például: a kapucsengőre írt név, vagy a kapucsengő számának megadása, a nehezen megtalálható cím esetén egy rövid útbaigazítás, illetve bármilyen infó, ami alapján a futár könnyebben megtalál téged. A nevükben is köszönjük a segítséged! (40 karakterig kezeli a futárszolgálat... Csak a legfontosabbat írd oda!)
Mit jelent a termékeknél a különböző elérhetőségi jelzés?
A termékeknél látjátok az „elérhetőséget”. Amennyiben azt látod, hogy „Külső raktárról 2-4 munkanap”, úgy azt a terméket mi még nem raktározzuk, de a megrendelést követően azonnal bekérjük a kereskedelmi beszállítónktól. Ezeket a termékeket a beszállítástól, beszerzéstől függően 2-4 munkanap alatt tudjuk átadni a futárszolgálat részére.
Amennyiben a rendelt termék a kívánt mennyiségben elérhető a belső raktárunkban, akkor azt 1-2 munkanapon belül csomagoljuk és küldjük az általad kiválasztott szállítási mód szerint!
Sajnos közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, előfordulhat a folyamatos információáramlás ellenére is, hogy a kereskedelmi partnereinknél termékhiány alakul ki amiről mi nem értesülünk időben... Sajnos ekkor az elérhetőnek jelzett terméket nem biztos, hogy időben le tudjuk szállítani, vagy be tudjuk szerezni, de ebben az esetben a munkatársaink keresni fognak, hogy találjunk egy számodra megfelelő megoldást.
Hosszabb ideig tartó beszállítói készlethiányt jelezzük az oldalunkon, ekkor a termékre fel lehet iratkozni és értesítést kérni. Amikor a termék újra elérhető, úgy értesíteni fogunk!
Hogyan kaphatok részletes információt a termékekről?
Bizonyos megjelenítések esetén működik a „villámnézet”, ha az egér mutatóját a termékre visszük:
A „villámnézetre” kattintva egy rövid információs ablak jelenik meg, ahol a terméket kosárba is tudjuk helyezni a „KOSÁRBA” gombbal. A kívánt mennyiséget tudjuk változtatni a darabszámnál.
A villámnézet alján lehetőség van a termék adatlapjára lépni a opcióval.
Ekkor már a termékről az összes információt megtekinthetitek, láthatjátok a legfőbb tulajdonságokat és a termékképeket, valamint elolvashatjátok a többi vásárló véleményét.
Navigálás a kezdőlapon
Az oldalt a lehető legegyszerűbbre terveztük... :)
Segítségedre lesz a képes kategória választó, az aktuális "Vásárlóink kedvencei, újdonságok" az "Akcióink" és a "Gyártóink"
Mindig visszatérhetsz a kezdőlapra, ha az oldalunk tetején lévő képre kattintasz:
Nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél megrendelni? A különböző szempontok alapján történő szűrési lehetőségek nagy segítségedre lesznek!
Remek keresési és szűrési lehetőségeket biztosítunk, hogy minél gyorsabban megtaláld a termékedet!
A főoldali képekből további legördülő képes pontok vannak, melyekből további különböző alkategóriák nyithatóak meg, akár kattintással, vagy egérrel történő rámutatással. Próbáltuk egy áttekinthető rendszert kialakítani, melyben csoportosítottuk a legfőbb konyhai tevékenységeket, és azon belül pedig további kategóriákat építettünk ki, hogy megpróbáljuk segíteni a gyors tájékozódást, keresést!
Ha nem szeretnél ezzel időt tölteni, akkor ott van a felső sorban a keresési mező "nagyító", amiben a „Rapidsearch” motorja működik! Ennek segítségével címekben, kategóriákban, sőt a teljes leírásban található szövegnek megfelelő találat is listázásra kerül. Így ha egyszerűen beírjuk, hogy „kehely”, ”bárd”, vagy „tortaforma”, azonnal tudunk válogatni azon termékek közül, melyek nevében, vagy leírásában ezek a szavak megjelennek.
Sok sikert kíván a használathoz!
hellokonyha csapata