GY.I.K.
Rossz szállítási címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd a címet?
Ha már elküldted a rendelésedet és mi feldolgoztuk, úgy kérlek mielőbb lépj velünk kapcsolatba a lehető leghamarabb, hogy módosítani tudjuk szállítási címedet, vagy értesíteni tudjuk a futárszolgálatunkat.
A rendelés előtti cím módosítására lehetőséged van a fiókodban.
Ha mégsem szeretnéd a rendelésedet?
Természetesen változtathatsz rajta, vagy törölheted is, amennyiben még nem csomagoltuk be neked és nem lett átadva a futárszolgálatnak. A zökkenőmentes ügyintézés érdekében, kérlek jelezd felénk mielőbb, hogy segíteni tudjunk.
Ha sérült csomagot kaptál?
Azonnal jelezd a futárszolgálatnak, hogy jegyzőkönyvbe tudják venni, a továbbiakat mi intézzük!
Téves terméket kaptál?
Amennyiben visszaküldenéd és/vagy ki szeretnéd cserélni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@hellokonyha.hu e-mail címen, a minél gyorsabb ügyintézés érdekében!
Hogyan történik a csomagszállítás?
A csomagjainkat a csomagpont logisztika segítségével szállítjuk ki, akik a csomag méretének, súlyának és kézbesítési helyének megfelelően a legoptimálisabb futárszolgálattal intézik a kiszállítást! Elképzelhető, hogy több csomagban érkezik meg a rendelésed, a súly és egyéb paraméterek függvényében. A csomagod érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben a szállítást végző futárszolgálat fog értesíteni!
A futárcégek általában a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Kérjük, hogy az esetleges további segítséget egyénileg intézzétek a futárszolgálat munkatársaival!
A rendelés során a "Megjegyzés" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Ilyen például: a kapucsengőre írt név, vagy a kapucsengő számának megadása, a nehezen megtalálható cím esetén egy rövid útbaigazítás, illetve bármilyen infó, ami alapján a futár könnyebben megtalál téged. A nevükben is köszönjük a segítséged!
Mit jelent a termékeknél a különböző elérhetőségi jelzés?
A termékeknél látjátok az „elérhetőséget”. Amennyiben azt látod, hogy „Külső raktárról 2-3 munkanap”, úgy azt a terméket mi még nem raktározzuk, de a megrendelést követően azonnal bekérjük a kereskedelmi beszállítónktól. Ezeket a termékeket a beszállítástól függően 2-3 munkanap alatt tudjuk kiszállítani.
Amennyiben a rendelt termék a kívánt mennyiségben elérhető a belső raktárunkban, akkor már azonnal csomagoljuk és küldjük az általad kiválasztott szállítási mód szerint!
Sajnos közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, előfordulhat a folyamatos információáramlás ellenére is, hogy a kereskedelmi partnereinknél termékhiány alakul ki amiről mi nem értesülünk időben... Sajnos ekkor az elérhető terméket nem biztos, hogy időben le tudjuk szállítani, vagy be tudjuk szerezni, de ebben az esetben a munkatársaink keresni fognak, hogy találjunk egy számodra megfelelő megoldást.
Hosszabb ideig tartó beszállítói készlethiányt jelezzük, ekkor a termékre fel lehet iratkozni és értesítést kérni. Amikor a termék újra elérhető, úgy értesíteni fogunk!
Hogyan kaphatok részletes információt a termékekről?
Bizonyos megjelenítések esetén működik a „villámnézet”, ha az egér mutatóját a termékre visszük:
A „villámnézetre” kattintva egy rövid információs ablak jelenik meg, ahol a terméket kosárba is tudjuk helyezni a „MEGVESZEM!” gombbal. A kívánt mennyiséget tudjuk változtatni a darabszámnál.
A villámnézet alján lehetőség van a termék adatlapjára lépni a
opcióval.
Ekkor már a termékről az összes információt megtekinthetitek, láthatjátok a legfőbb tulajdonságokat és a termékképeket, valamint elolvashatjátok a többi vásárló véleményét.
Navigálás a kezdőlapon
Az oldalt a lehető legegyszerűbbre terveztük... :)
Segítségedre lesz a képes kategória választó, az aktuális "Akciós termékeink" a "Legújabb termékeink" és a "Gyártóink"
Mindig visszatérhetsz a kezdőlapra, ha az oldalunk tetején lévő képre kattintasz:
Nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél megrendelni? A különböző szempontok alapján történő szűrési lehetőségek nagy segítségedre lesznek! Remek keresési és szűrési lehetőségeket biztosítunk, hogy minél gyorsabban megtaláld a termékedet!
Készítettünk egy menüsort, amelyben legördülő pontok vannak, melyekből további különböző kategóriák nyithatóak meg, akár kattintással, vagy más funkciók egérrel történő rámutatással. Próbáltuk egy áttekinthető rendszert kialakítani, melyben csoportosítottuk a legfőbb konyhai tevékenységeket, és azon belül pedig további kategóriákat építettünk ki, hogy megpróbáljuk segíteni a gyors tájékozódást, keresést!
Ha nem szeretnél ezzel időt tölteni, akkor ott van a felső sorban a keresési mező "nagyító", amiben a „Rapidsearch” motorja működik! Ennek segítségével címekben, kategóriákban, sőt a teljes leírásban található szövegnek megfelelő találat is listázásra kerül. Így ha egyszerűen beírjuk, hogy „kehely”, ”bárd”, vagy „tortaforma”, azonnal tudunk válogatni azon termékek közül, melyek nevében, vagy leírásában ezek a szavak megjelennek.
Sok sikert kíván a használathoz!
hellokonyha csapata